Bestelling volgen
We houden je op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces via onze eigen track & trace portal. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons ook een e-mail met daarin de track & trace code. Via beide wegen kun je op elk moment jouw bestelling op de voet volgen! Zo weet je ook wanneer je kunt gaan genieten van je groene kunstwerk!
Verzendopties en -kosten
Wij versturen de bestellingen van onze klanten via PostNL. In overleg kan dit ook met een andere vervoerder. Neem hiervoor contact met ons op direct na het plaatsen van de bestelling.
PostNL - pakketten
PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30kg. Ze leveren van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? PostNL probeert altijd het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer dit niet lukt proberen ze het op een later moment opnieuw. Ze laten dan een briefje achter met verdere informatie.
Verzendkosten
Bij Moss Company worden alle mosschilderijen gratis thuisbezorgd.
Schade bij levering
Hoe zorgvuldig we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het product tijdens het transport schade oploopt. Al onze mosschilderijen worden in folie gewikkeld en verpakt in een stevige doos.
Toch nog schade bij aflevering?
Komt jouw pakket met PostNL? Maak dan foto's van de beschadiging en meld deze via dit formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!
Fout bij levering
Mis je een product, heb je het verkeerde ontvangen of heb je nog niets ontvangen? Controleer dan eerst je track & trace code of er niet nog iets onderweg is.
Is er iets kapot gegaan of beschadigd geraakt tijdens de levering, heb je iets verkeerds gekregen of is je pakket nog niet onderweg? Meld dit dan met dit formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!