Levertijd & bezorging

Van ontwerp naar jouw muur: alles over bezorging

Elk mosschilderij komt bij ons tot leven met passie en ambacht. Ondanks dat elk mosschilderij met de hand wordt gemaakt, beloven we een razendsnelle levering. Ontdek hieronder meer over hoe jouw groene kunstwerk onderweg is.

Veel gestelde vragen

Bestelling volgen

We houden je op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces via onze eigen track & trace portal. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons ook een e-mail met daarin de track & trace code. Via beide wegen kun je op elk moment jouw bestelling op de voet volgen! Zo weet je ook wanneer je kunt gaan genieten van je groene kunstwerk!

Verzendopties en -kosten

Wij versturen de bestellingen van onze klanten via PostNL. In overleg kan dit ook met een andere vervoerder. Neem hiervoor contact met ons op direct na het plaatsen van de bestelling.

PostNL - pakketten

PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30kg. Ze leveren van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis? PostNL probeert altijd het pakket bij je buren af te leveren. Wanneer dit niet lukt proberen ze het op een later moment opnieuw. Ze laten dan een briefje achter met verdere informatie.

Verzendkosten

Bij Moss Company worden alle mosschilderijen gratis thuisbezorgd.

Levertijd

De levertijd staat vermeld bij het product. Geplaatste bestellingen, worden gemiddeld afhankelijk van het product binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Dit kan tot 1 dag afwijken aangezien al onze producten maatwerk zijn en met de hand worden gemaakt door de groene kunstenaars!

*Bezorging met PostNL op maandag t/m zaterdag

Schade bij levering

Hoe zorgvuldig we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat het product tijdens het transport schade oploopt. Al onze mosschilderijen worden in folie gewikkeld en verpakt in een stevige doos.

Toch nog schade bij aflevering?

Komt jouw pakket met PostNL? Maak dan foto's van de beschadiging en meld deze via dit formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!

Fout bij levering

Mis je een product, heb je het verkeerde ontvangen of heb je nog niets ontvangen? Controleer dan eerst je track & trace code of er niet nog iets onderweg is.

Is er iets kapot gegaan of beschadigd geraakt tijdens de levering, heb je iets verkeerds gekregen of is je pakket nog niet onderweg? Meld dit dan met dit formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!

© 2024 Moss Company

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Shop Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.